måndag 10 oktober 2011

10/10

Hej!
Idag har det varit en jobbig dag på skolan om man säger så.
Hela morgonen har typ varit svart för mej har inte alls mått bra.
På svenskan så satt jag och skrev en väldigt djup text som berörde min lärare väldigt mycket.
Det berörde henne så mycket så hon plockade ut mej för ett samtal.
Efter lunchen fixade min lärare tid hos kuratorn.
Så jag fick gå dit i slutet av dagen.
Sista lektionen så hade vi Malin då skulle vi hämta en massa menyer från olika resturanger.
Jag gick med en crazy klasskompis Rebecka och en som är snäll av sej Josefin.
Vi hittade sammanlagt 16st menyer eller ja vi fick 9st från Callange eller hur det nu stavas.
Sen så gick vi tillbaka till skolan och då gick jag direkt till kuratorn med mina papper som jag hade skrivit ut.
Hon fick mej kanske inte på bättre tankar men hon gav mej tips på hur jag kan tänka.
Då jag hade slutat kände jag mej duktig så jag gick ända hem!
Orkade inte vänta på någon buss hem ^^
Imorse då jag för ovanlighetens skull åkte buss till skolan så åkte jag med min kompis som jag inte träffat på länge!
Det var jätte trevligt att träffa henne igen, fast än vi kanske inte sa så mycket men ändå.
Då jag kom hem så fixade jag och morsa middag sen så gick jag och la mej på soffan till 18:40 nått, måste säga att det var jävligt skönt att sova för jag var ganska så slut efter skolan.
Vart väckt av att Anders ringde mej vart gode så chokad av att det var han som ringde mej för jag visste inte att han hade blivit singel....men det var ganska så jobbigt i längden för han har kanske ringt mej 3-4 gånger denna kväll!
Också måste jag säga en sak som jag är jätte glad för =D
Jag och Timothy har börjat prata igen <3
I love him hihi secret!
Har börjat tagga ännu mera för lördag det kommer att bli roligt att få fara till Boden igen och leka!
Ska få gå igenom kameran imorron eller nått sånt det kommer att bli hur bra som helst =)
Thihi men nu har jag inte så mycket mera att säga så.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar