lördag 8 oktober 2011

8/10

Hej!
Idag var det sista dagen på fisket så jag slapp vispa nät men jag fick andra uppgifter istället av min morbror.
Tog lite sovmorgon också men jag har varit duktig hela veckan och vaknat 8 och sen har jag stått och vispat nät i flera timmar med min bror.
Det märks att jag har vispat nät eller garn som det heter för jag har jätte ont i mina handleder och smärtan vill inte gå över.
Idag så upptäckte jag att min ena handled var varm och lite svullen hoppas verkligen inte att det är nått allvarligt.
Sitter just nu med bandage på båda handlederna men det hjälper inte så jätte mycket, det enda som händer är att min hand domnar bort och känns kall.
Just nu så sitter jag vid datorn hemma och äter lite godis som jag har köpt under kvällen.
Det känns ganska så skönt ändå att vara hemma för jag har saknat mina katter väldigt mycket.
Just nu så sitter jag och chattar med världens mysigaste kille <3
Ne nu har jag inte så mycket mera att skriva för idag så.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar