tisdag 18 oktober 2011

Hej

Hej!
Jag lever jag dog inte i lördags ^^
Börjar där jag slutade förra inlägget, efter att vi hade äntligen ätit lunch så tog jag och pappa fyrhjulingen och följde med ett fyrhjulingsgäng, det var nog det roligaste och läskigaste jag gjorde på hela dagen!
Trodde flera gånger att vi skulle fastna på en myr men det gjorde vi inte.
Trodde också att vi skulle välta en gång då vi skulle upp på Furuknösen, vägen dit hade blivit ännu värre än vad den var förra gången vi var i Boden på träff, då kunde man köra våran bil där nu skulle det inte ha gått!
Gick knappt att ta sej dit med fyrhjulingen men vi klara det och vi fortsatte med det roliga och galna fyrhjulingsgänget!
På kvällen så åt vi god middag och myste vid brasan <3
Då vi kom hem så somnade jag direkt var sjukt trött efter den roliga dagen som gick alldeles för fort.
I söndags så tog jag det mest lungt var ute och gick med morsan ner i ängarna och kollade lite, vi hittade en geo sak låda det var lite kul!
Igår måndags gjorde jag typ inte så mycket sov mest och hade ont i magen på kvällen alltså, gick ju som sagt skola som vanligt under dagen.
Idag tisdag har jag gjort en massa saker XD
Hade skola typ en seriös lektion sen så var jag hos kuratorn på ungdoms och pratade.
Efter att jag hade varit på ungdoms så var jag tvungen att gå direkt till bowlingen så jag fick ingen lunch det var lite jobbigt.
Efter att jag kollat lite på bowling så drog jag till sjukhuset där jag satt och väntade på mamma och brorsan som skulle följa mej till tandläkaren...jag hatar tandläkare!
Efter det besöket så for vi in till stan där jag gick runt nästan hela stan och fråga om praktik men fick nej på alla ställena.
Då jag hade gett upp så gick vi och åt middag/fika =D
Efter det så gick vi och handla och mamma köpte två st energi drickor till mej ena tog jag med mej till teorin för jag höll på att somna då jag var på stan.
Vart väl kanske inte så piggare vart mest tröttare och hyper men det var skönt att det var sista teori lektionen.
Ne nu ska jag gå och göra nått kanske sova.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar