söndag 2 oktober 2011

Helgen

Tjo!
Nu är det söndag kväll igen...varför går helgen alltid så fort?
Har gjort en massa saker i helgen typ.
Igår var jag och mamma på en liten fotorunda med min kamera och hon fotade jätte fina bilder på mej med min kamera.
Sen så for vi en sväng till Renöhamn och kollade till där efter det så for vi till stugan.
Fixade lite där och drog upp en halvsjunken båt.
Då jag kom hem så vart jag tillsammans med världens bästa kille <3
Är jätte glad för det =D
Idag så har jag varit på stugan hela dagen.
Var och satte ut nät för årets löjfiske hoppas nu bara på tur så vi får någon fisk.
Jag är ledig onsdag,torsdag och fredag så då ska jag och mamma till stugan och sova där för att jag ska vara med på båten hela veckan =)
Kommer att bli skönt att få vara ledig känner verkligen att jag behöver det just nu.
Har det ganska så jobbigt på skolan och så.
Det var typ allt som hänt i helgen för mej.
Så jag slutar med helg inlägget här med några bilder från helgen.




Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar