torsdag 20 oktober 2011

20/10

Hej!
Min dag har verkligen varit super!
På lunchen så drog jag och min kompis in till stan för att käka på Sunes efter det så går vi till Gallerian och hänger på Bokia tills vi helt plötsligt ser att klockan börjar nära sej 11.30 och lektion igen.
Springer i panik till skolan utanför ingången till Gallerian snubblar jag nästan över Tomas.
Springer ostadigt vidare med min kompis.
Kommer fram 5min försent till lektionen, trötta!
Men kommer ändå inte försent för vi hade inte börjat.
Har två tråkiga lektioner kan inte riktigt koncentrera mej.
Drar till kuratorn sitter där och halv sover.
Sen så väntar jag med min kompis till min buss kom som jag skulle ta.
Åker lite halvtrött buss tills jag inser att här ska jag hoppa av nu är jag ju framme helt plötsligt.
Hittar till Anders på egen hand.
Sätter mej på hans soffa typ trött och snackar efter ett tag lämnar vi soffan och beger oss till sängen istället.
Myser länge och väl tills vi kommer på att vi skulle till våran kompis och äta.
Drar dit och fortsätter mysa lite i deras soffa.
Sen så kommer Santes kompisar så då blir det mat tacotårta.
Efter det så blir det killsnack och tjejsnack i två olika delar av rummet.
Jag drar mej mot sängen med Emelie för att snacka sånt som vi tjejer snackar om.
Efter ett tag så ställer dom sej upp och jag ber Anders komma och sitta på sängen bredvid mej.
Då Santes kompisar farit så vart det mys, jag trivs verkligen i Anders sällskap.
Och nu sitter jag här ensam och trött har haft en super rolig kväll med Anders,Sante,Emelie och Santes kompisar.
Längtar till nästa gång vi alla ska träffas igen, hoppas att det blir snart.
Har kommit på att jag är med Anders en gång i veckan och likså med Emelie.
Men dom är dom bästa jallafall här i Piteå <3
Snart ska jag nog gå och sova.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar