onsdag 19 oktober 2011

19/10

Hej!
Idag har jag haft en dator dag hela dagen.
På tre lektioner fick jag ihop 6st små texter två st A4a sidor.
Som sen helt plötsligt vart till en låt.
På Hasses lektion så har jag nu börjat med mina filmer från helgen.
Det är mycket jobb med det hela kan man som säga för jag har två st klipp som är 35min långt.
Det ska jag klippa ner till olika filmer.
Hade utvecklingssamtal också på skola det gick väl ganska så bra...bara det att min morsa fick veta att jag ofta mår dåligt, men jaja.
Det var typ min skoldag idag.
Imorron efter skolan så åker jag till Öjebyn för att vara med Anders =) sen så ska vi dra till Emelie och Sante det kommer nog att bli en toppen kväll <3
Vad ska man riktigt skriva mera?
Under kvällen så försökte jag mej på att färga i mina slingor själv men det gick väl bara sådär men morsan har då jallafall hjälpt mej att platta håret.
Det blir ett kort inlägg för jag har inte så mycket att säga idag så.
Hej då! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar