söndag 2 oktober 2011

Saker jag ångrar.

Det finns mycket som jag ångrar ibland.
Ibland kan jag ångra varför jag gjorde så på det sättet.
Varför jag inte köpte den där saken då jag hade pengar innan den var slut.
Jag kan ha väldigt mycket ångest ibland och ibland inte.
Jag mår inte så bra av att ha saker som jag ångrar.
Tror att ångesten kommer när jag mår dåligt också.
Det finns så mycket ångest tankar ibland så man bara vill gå och lägga sej och somna för att hoppas på en bättre dag imorron.
Det är så jag känner just nu.
Känner bara att jag skulle vilja gå och lägga mej och hoppas på en bättre dag imorron.
Jag kan få ångest inte bara över saker utan om någon har farit någonstans och jag har sagt att jag inte vill följa då kan min ångest komma då dom farit.
Då jag tackar nej till saker att göra med mina kompisar och dom går själv då kan jag få ångest över det.
Ångest är nog det värsta jag vet.
Nä nu orkar jag inte skriva om ångest nå mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar