måndag 24 oktober 2011

24/10

Hej!
Idag har min dag varit gode så jobbig kan man säga.
Först på morgonen fick jag sära på Rebecka och Andre annars hade det blivit slaggis.
Då jag gick ut med Rebecka från uppis för att snacka hade Andre sysslat med att gå runt till alla och säga att hon var sur.
Sen så roade Andre sej med att fråga henne hela dagen om hon var sur.
Också fick jag reda ut mellan henne och hennes kille också.
Sen på mentorn fick jag veta vars jag skulle praktiksera och jag vart verkligen inte gladare av det.
Jag har visst fått plats på munksunds badhus!
Jag tycker inte om det stället!
På andra lektionen så satt jag,andre och rebecka och kollade på film 2012, den var typ tråkig.
Efter det så hade vi Annika (matte) det var sjukt tråkigt.
På lunchen så drog Rebecka med mej till Viking för att käka.
Efter lunchen så hade vi Annika igen (engelska) vi gjorde något lätt papper också träna vi siffror.
Varför får vi aldrig någon utmaning på skolan?
Efter Annikas lektion så hade vi Malin där vi satt och gjorde Halloween kort som på dagis.
Går jag på gymnasium eller dagis?
Då jag kom hem så snackade jag med Rebecka i telefon ett tag för hon hade mera problem med sin kille, efter några samtal så sa jag åt henne att vi fick ses imorron istället och sen somnade jag på soffan tills jag vaknade av att jag höll på att kokas ihjäl.
Och nu sitter jag här, också tråkar jag på facebook med folk.
Ha en bra kväll alla!
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar