fredag 7 oktober 2011

7/10

Hej
Idag har jag också varit i stugan.
Har jätte ont i handlederna för att jag har vispat några nät idag och några igår, så nu känner man bara att man vill skära av sej handlederna men det går ju inte, för väl hoppas att det går över snart.
Idag fick vi ganska så mycket fisk men inte lika mycket som igår.
Imorron är det sista dagen på fisket sen så far jag och mamma hem igen, kommer bli roligt att träffa katterna igen, saknar verkligen dom och pappa <3
Var hem idag en snabbis och då vart mina katter jätte glada men Daniel väntade i bilen så jag var tvungen att gå lika fort som jag kom.
Efter att vi vart klar med näten så for vi till Öjebyn där vi åt mat och tände ljus på graven.
Just nu så sitter jag i stugan med mamma och mormor.
Nu kom dom andra från att ha varit och tagit ner nät.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag slutar här.
Hej då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar