måndag 19 december 2011

Tjo

Tjo!
Idag är det då måndag eller snart är ju denna dag också slut.
På morgonen fick vi säga hej då till Hasse för han ska vara sjukskriven ett tag =/ kommer sakna han!
Hasse är en av dom bästa lärarna på min skola!
Vi fick också veta om hur veckan kommer att bli, imorron är jag ledig för jag ska med mamma till sunderbyn och luleå, på onsdag går jag halv dag sen ska jag kanske gå på stan med rebecka,tomas och emelie =D
Annars så ska jag troligtvis gå med tomas <3
På torsdag är det sista dagen på skolan, blir soft dag för mej för jag måste till kuratorn 12.30 ^^
Hoppas jag hinnar fika lite innan jag går dit ^^
På fredag ska jag sova XD
Igår så hade vi trevligt besök av några från Luleå det var mammas kusin och hennes familj, det var trevligt.
Snart måste jag sova för våran buss till sunderbyn går 6.45 ^^ ingen sovmorgon för mej alltså.
Ikväll har jag haft en konstig kväll, har knappt haft på min mobil nått, har också känt mej lite halv depp och tänkt över min framtid.
Ne nu har jag inte så mycket mera att skriva så.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar