måndag 12 december 2011

Hej

Hej!
Jag vet inte riktigt vad man ska säga.
Imorron är det lucia, jag minns luciavakorna vi hade med gammla klassen då jag gick på Pitholmsskolan, det var roliga tider det.
Jag måste säga att jag saknar den klassen väldigt mycket.
Idag så flög min ängel ifrån mej, jag hoppas att han kommer tillbaka eller att han får ett bra liv med någon annan.
Jag sitter med gråten i halsen, jag vill bara bort från allt.
Skolan idag har väl varit som vilken måndag som helst, tråkig som alltid.
Snart är det jullov och det känns skönt men jag ser inte fram emot nyår, då jag får vara ensam men jag har ju då mina föräldrar men ändå ibland vill man hitta på nått eget också.
Har inget mera att skriva här så.
Hej då ha en bra fortsatt kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar