fredag 15 april 2011

Fredag

Hej.
Idag är det fredag,vart inte väckt på morgonen men jag vaknade själv klockan 7 men då jag gick upp åt jag bara lite frukost och sen fick jag gå och lägga mej igen.
Har varit hemma hela dagen från skolan för igår mådde jag verkligen inte bra hade ju frossa och det jag skrev om i förra inlägget.
Så jag fick vara hemma idag, det var tur för när jag vaknade hade jag världens huvudvärk.
Sen sov jag från 7 till 12 och jag är redan trött fast än klockan bara är 15.41.
Har jalla fall varit ute på gården en sväng och suttit ute med kålan också har jag bakat lite choklad muffins.
Det är det enda jag har gjort idag men i helgen måste jag rå plugga för jag måste sätta talet på måndag.
Jag är så nervös!
Ska samla krafter till på måndag men nu ska jag göra nått annat innan jag somnar.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar