onsdag 20 april 2011

Hej

Hej
jag var bra på att skriva där ett tag men sen vart det inget mera men det är för att jag inte har haft tid att blogga i veckan.
I måndags var jag på handledar kurs och kom hem klockan 11 på kvällen.
I tisdags var jag hos frissan från 15-19!
Jag har ju fått ett nytt ja.
Har färgat håret svart,gjort röda slingor också har jag klippt mej lite.
Idag fick vi påsklov och efter det så for jag hem med bussen och började baka.
Jag baka efter en lång dag på skolan okej?
Jag gjorde maränger och tigerkaka snacka om duktig tjej haha.
Vet inte riktigt vad jag ska göra under påsken men en dag ska jag och pappa ut med bilen och övningsköra lite smått.
Kommer att bli spännande.
Jag ska också till Öjebyn på lördag och gå på marknad det kommer nog att bli väldigt roligt.
Fredrik ska vara med en annan tjej i helgen så därför ska jag passa på att vara och göra lite som jag annars inte skulle ha tid med.
Men nu har jag inget mera att skriva.
Så hej då lägger upp en bild sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar