lördag 9 april 2011

Hej

Hej.
Nu skriver jag ett sånt där spontan inlägg igen haha.
Vad kan bli bättre med min blogg vad tycker ni saknas?
Kommentera gärna!
Igår kvälls for jag, mamma och pappa och hälsade på hos mormor nog var det väl roligt men ja hon är ju som hon är.
Idag har jag hunnit mycket fast än klockan bara är 13.
Jag har varit och handlat med pappa, gjort tårta med mamma också har jag bråkat med killen som alltid.
Idag blir det grillat kanske och till efterrätt blir det tårta jippi!
Det är jätte fint väder ute man skulle nästan vilja gå ut men vad ska man göra ute finns ju nästan inget att göra?
Men varför sitta inne när det är så fint väder...det kanske blir att gå ut en sväng ändå om man bara orkar.
Har typ ingen ork i kroppen.
Men nu ska jag göra nått annat.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar