fredag 22 april 2011

Hej

Hej
jag glömde visst att blogga igår om vad jag gjorde.
Jag gjorde väl inte sådär jätte mycket men jag har varit hos farmor i hennes gubbes stuga och fikat, den ligger på Småskärsudden, efter det så for vi och handlade på Kvantum.
Det var otroligt mycket folk där kan jag säga!
Sen sökte jag efter buss tider för jag och mamma ska åka buss till Sunderbyn på tisdag för mamma ska dit på undersökning och provtagning.
Men vi måste vakna klockan 6 på morgonen för att bussen går 6.45!
Så jag kommer nog att vara gode så trött på tisdag också kommer jag ha tråkigt för det kommer ta 90 min men då får man väl ta med en bok eller nått.
Idag är det fredag, långfredag.
Det känns verkligen som långfredag för jag kommer inte att snacka nått i tele på typ hela helgen vilket känns tråkigt och jobbigt men jag får väl stå ut, det är ju bra för fredrik att få vara med någon annan som kanske kommer att bli hans nya tjej och jag får väl ta och ragga upp någon annan eller så får jag helt enkelt vara singel, jag får väl se.
Men nu ska jag surfa in på Facebook så hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar