fredag 8 april 2011

Hej

Hej.
Kände bara att jag var tvungen att skriva.
Detta är mitt 100 inlägg sen jag starta min blogg.
Yey det borde firas fast vad ska man fira med?
Idag har jag inte gjort så mycket kan man väl säga så det är inget att skriva om.
Funderar på vad jag ska göra av min kväll men det blir väl telefonen men han är med sin mamma just nu så det går inte nu.
Därför skriver jag här :D
Vart lite sur vid middagen idag för jag ville inte ha den maten dom hade gjort vi fick makaroner och korv vilket jag hatar.
Jag är så less den maträtten!
Så nu vill jag inte gå ut i huset därför sitter jag instängd på mitt rum och gör verkligen inget kanske ska spela nått, om det hade funnits nått roligt spel men jag får väl kolla på facebook, vad jag hittar!
I helgen ska vi då äta grillat och tårta om nu allt går som mina planer vilket inte är sådär jätte säkert att det gör..
Men jaja nu ska jag hitta på nått, kanske uppdatarar min andra blogg också om jag inte hittar på nått annat.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar