måndag 4 april 2011

Helgen

Hej.
Idag är det måndag och det känns tråkigt.
Är typ piss väder ute det typ regnar eller nått ursch.
Jag uppdaterar just nu mest min andra blogg som heter Min forskning om Norrbotten, faktiskt så har det blivit ganska så känd över halva världen, Jag har några från Sverige som läser den men också har jag några från Filipinnerna och USA som också läser den!
I helgen har jag varit hos min kille i Boden.
På lördagen for vi till Enter galleria och såg på Arja och Tobias det var verkligen roligt, för man har som alltid viljat se Arja fast hon hade så bråttom tråkigt nog.
Också köpte vi en prinsesstårta som typ tog slut på kvällen.
På söndagen gjorde vi inte så jätte mycket men jag måste erkänna en sak jag har varit jätte trött hela helgen.
Jaja.
Mamma ligger fortfarande kvar på sjukan och hon vet inte när hon får komma hemma igen.
Vi hoppas då på att hon snart får fara hem, hennes två kompisar har då fått fara hem så det är bara hon och en halv döv,halv blind.
Så det är väl ingen rolig person att prata med och hela tiden då jag var där så log hon då bara och sov så tråkig människa.
Fast hon kanske får en ny rolig person brevid sej, fast man får väl hoppas på att hon snart får komma hem till oss.
Har för en stund sen satt på en andra maskin tvätt så jag väntar på att den ska bli klar.
Har rensat ut kylskåpet på gammal mat och annat så nu finns det plats för ny.
Men jaja nu har jag inget mera att skriva om, jag kanske skriver en dagens också.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar