fredag 29 april 2011

Hej

Hejsan
Idag har jag varit med mina två gammla klasskompisar och min gammal bästis sara och tessa.
Hade jätte roligt men jag vart lite paff då jag märkte att dom rökte.
Men nästan alla ungdomar nu för tiden röker ju eller dricker eller snusar det hör väl till.
Själv röker jag inte och jag kommer inte heller att göra det fast ibland brukar jag dricka.
Hittade typ inget på stan men jag hade ändå roligt för det var jätte roligt och trevligt att träffa mina gammla vänner.
Jag hoppas på att vi kan hitta på nått nån fler gång.
Igår på kvällen gick jag och mamma på tjejkväll, trodde aldrig att mamma skulle orka det men det gjorde hon, yey hon blir bara bättre för varje dag som går och nån gång i maj ska vi fara till IKEA som vi hade tänkt innan allt vart upp och ner.
Det blir inte att fara till munksund ikväll för fredrik stannade i Boden så.
Vet inte vad jag ska göra imorron om jag ens orkar göra nått är typ trött som bara den.
Känns nästan som att man druckit, fast jag är ju sjuk också har jag inte sovit nå mycket inatt så det är väl därför kanske det känns som att jag har druckit.
Happ det vart ändå att han for till Piteå ska snacka med han nu så.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar