måndag 11 april 2011

Hej

Hej idag är det måndag igen, oj vad tiden går fort jag tyckte nyss det var måndag.
Idag har det varit en otrolig varm dag här i Piteå.
Men det har också varit skönt jag och en kompis var på stan på lunchen och kollade i lite affärer plus att jag var på hårstudion och frågade färger till hår och hur mycket det kostar.
Jag ska få klippa och färga mitt hår jag längtar.
Nu är det en vecka kvar tills den stora dagen, jag ska till komunhuset och presentera våran film för typ 100st!
Jag är så himmla nervös så jag kan inte säga det med ord.
Men det kommer nog gå bra!
Sen på kvällen ska jag,pappa och brorsan till Roberts Trafikskola och gå på handledarkurs verkligen full dag.
Jag hoppas bara att vi som gick dit kan få nått för det typ komp tid eller nått i den stilen skulle verkligen vara skönt!
Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills påsklov Jippi!
Första gången man är själv hos killen hur kommer det gå?
Vad ska jag göra?
Jaja det löser sej men nu ska jag gå och göra nått annat.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar