söndag 10 april 2011

Kärlek

Kärlek det kan både vara roligt och ibland väldigt jobbigt.
Då man har gjort slut med en person är det jätte jobbigt igår gjorde jag slut med fredrik för jag kände att jag inte orkade nå mera.
Jag hade tappat känslor och ja allt var borta.
Men igår kvälls fick jag ångest, ena delen av mej säger att det var bra gjort andra delen säger vad har du gjort.
Men det finns ju nya chanser och nya killar.
Men jag vet inte om jag kommer orka med det är livet nå mera mitt hjärta är brustet men det var ändå tvunget för han snacka med andra och om andra tjejer, han hade bilder på andra tjejer så där gick gränsen plus att han kalla mej för dumma saker.
Så därför gjorde jag som jag gjorde.
Det är jobbigt att såra andra människor och han var unik men han var ju också ett särbarn i grunden.
Men nu orkar jag inte skriva mera.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar