söndag 24 april 2011

Påskafton

Hej idag är det påskafton.
Har knappt kunnat sova nått i natt eller ja sov från ett till fyra tiden för då vaknade Ozzy och började jama så då var det bara att gå upp.
Just nu sitter jag hos mormor och vi ska kring elva tiden gå på marknad.
Fast det är väl inte sådär jätte mycket att se men jag kanske ska gå en promenad och fota lite vår bilder.
Känns jätte jobbigt att jag och fredrik har gjort slut men så är ju livet.
Jag hoppas att jag snart hittar en ny och att han och ulrika blir tillsammans.
Han är ju kär i henne så jag tror det blir nått.
Har smsat med han halva natten så det var därför jag somnade klockan ett men jag kunde inte somna ändå.
Fick ett påskägg av mamma som innehåll Lindh choklad mums och två tablett askar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar