torsdag 14 april 2011

Hej

Hej!
Har varit halv sjuk länge nu....
Igår var jag hos vårdcentralen där dom hittade att jag hade för högt blodtyck så jag ska tillbaka dit på tisdag.
Efter det så vart jag jätte trött också fick jag ont i magen,frossa och jätte huvudvärk.
Så jag tillbringade det mesta av min kväll i sängen.
Idag for jag till skolan fast än jag hade mått dåligt på kvällen.
Jag fick ont i skallen direkt jag kom dit men jag försökte palla med dagen ändå fast än min huvudvärk bara vart värre och värre.
Också hade jag frossa och ont i magen hela dagen.
Till slut vart jag så trött att jag råkade däcka eller svimma vid datorn då vi hade media.
Efter det så for jag hem.
Då jag kom hem så åt jag en glass för att få ner frossan vilket funkade ganska så bra än så länge.
Efter det så for jag och brorsan och hämtade ett paket som jag och mamma hade beställt från Ellos det var en massa kläder till mej och henne.
Sen fick jag bara mer och mer huvudvärk och fast än jag hade tagit en Iprem så gick det inte över, så då fick jag ta några starka tabletter som innehåller lite morfin.
Så nu känner jag bara av lite i magen inget annat just nu jalla fall.
Men för att vara på den säkra sidan så får vi se hur jag mår imorron också ska jag vara hemma hela helgen.
Men jag har en liten överraskning till killen och det är att jag funderar på att komma till han på onsdag eller torsdag nästa vecka men säg inget till han!
Jag vet inte om jag har nått mera att säga.
Så jag säger väl hej då för den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar