söndag 24 april 2011

Hej

Hej
Åh jag kan inte fatta varför man aldrig får vara ifred min mormor går verkligen mej på nerverna.
Just nu sitter jag instängd i sovrummet för att försöka få vara lite ifred åtminstone.
Jag önskar att jag kunde få vara hemma för jag börjar lessna på att mormor alltid följer med.
Vem bryr sej om mej ingen?!
Försökte ligga och meditera förr idag men det gick åt helvete, inte nog med att pappa försökte starta en röjsåg mormor snackade hela tiden och höll på man vart ju tokig.
Kan man inte få en lugn stund jag behöver slappna av efter det som har hänt om ni bara visste!
Den enda som vet om vad som har hänt är brorsan så han kanske förstår mej men ingen annan vet av nått så dom kanske inte fattar att man kanske vill vara ifred nångång.
Men nu hoppas jag då att jag ska få vara ifred här ett tag men snart kommer dom väl in hit också och förstör vet säkert.
Jag får inte vara ifred nånstans jag blir tokig!
Och imorse vart jag så tokig att jag kände att jag ville slänga iväg nått och jag vill slänga bort allt jag fått av han men det går inte på nått konstigt sätt.
Men på tisdag eller onsdag kommer jag att berätta för mamma och då får hon ringa och säga det till mormor för i bilen hit så började mormor snacka om fredrik fan vad galen jag blir!
Fatta att jag inte vill prata om han åh lämna mej ifred!
Men nu ska jag fortsätta med min forskning och hoppas på att få vara ifred.
Hej då skriver kanske mera sen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar