lördag 30 april 2011

Hej

Hej
Okej vad ska man säga om den här dagen då som inte ens har börjat?
Har varit ute och gått en promenad för fredrik och ullis ville träffa mej.
Efter det så har jag bara suttit här vid datorn.
Också har jag snackat med Markus som dumpade mej efter bara några dagar fast än han lovat att vara seriös.
Så nu blir det inget Boden nästa helg och jag är övergiven och ensam nu igen.
Gud vad jag hatar kärlek och allt som har med kärlek att göra varför måste detta drabba mej varför kan jag inte hitta mej någon som är seriös.
Jag som trodde att han var seriös men det var han inte fy fan för han.
Funderar på att bara vara hemma idag och inte göra nått för jag pallar inte.
Jag pallar inte ens att se fredrik och ullis dom verkar ha det så bra men jag då vad har jag inget!
Nä nu orkar jag inte med det här livet nå mera.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar