söndag 1 maj 2011

Tjo

Tjo
Hoppas alla läsare har haft en bra valborg igår.
Själv hade man ingen bra valborg, jag sov då dom brände brasan och då jag vaknade igen var det ingen brasa där hade knappt märkt att brorsan kommit.
Då jag vaknade hade jag feber så då fick jag inte gå ut så jag låg inne i stugan i två fotöljer hela kvällen.
Sov två gånger den kvällen men jag var ändå väldigt trött.
Då jag kom hem försökte jag sova men då var det nån granne som sköt smällare så då kunde jag inte somna men efter en liten stund somnade jag då jalla fall och sov till 13.00 dagen efter alltså idag.
Så min dag är lite úppochner kan man väl säga för det känns som att klockan kanske bara är 13.00 nu så är klockan 16.24 egentligen och imorron är det skola, men jag känner mej friskare nu så då är jag ganska så taggad ändå.
Blir bara lite jobbigt att stiga upp men det går nog säkert bra jag har ju inte precis vänta om på dygnet jag har ju bara varit sjuk, och då är det ingen lätt förkylning utan en väldigt elak sådan.
Fast jag hostar fortfarande och den är lika jobbig men ändå.
Var jalla fall idag och såg på majrundan fast jag satt bara i bilen och kollade på motorcyklar men ändå det var roligt också for vi runt omkring lite också.
I bilen kom jag på att vi nu i våran klass bara kommer vara 4st för två st har "slutat" eller en skolkar och säger att han slutat och den andra ska börja i en annan klass fram till examen.
Så då blir vi bara 4st men det kan vara ganska så skönt för vi är som ändå en liten grupp alla fyra och nu har jag blivit bättre vän med den fjärde tjej också så nu är det bra.
Ajja har inget mera att skriva om så jag slutar här.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar