onsdag 11 maj 2011

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 27 är min favorit plats oj vad svårt.
Hum jag vet en som jag verkligen gillar och det är Boden, det är en liten fin stad som har många fina killar också har dom det jag alltid har tyckt om och det är millitärer och millitära saker.
Jag älskar verkligen den där staden.
Men någon speciell favoritplats har jag väl inte eller ja vid dator och inne i mitt rum!
Vid solen gillar jag också och Cypern är mitt favoritland, det är det enda landet jag har varit i men sak samma.
I helgen ska jag till min favoriplats som är Boden, ska träffa Fredrik och göra ett vettigt avslut med han också ska jag vara med Anders.
Så medans jag hämtar mina saker får väl han sitta hemma och spela haha.
Jag tycker det kommer kännas skönt att bara jag och fredrik träffas och pratar igenom allt som vi har gått igenom och kommer att gå igenom kommer att bli ett känslosamt möte men jag måste fast än det känns piss.
Också känns det väldigt skönt att få träffa Anders själv utan någon kompis som bara bråkar med han och knuffas också att vi har ingen tid att passa vi kan vara uppe hela helgen om vi vill, men det tror jag knappats jag kommer orka haha.
Men sak samma det är då min favorit plats.
Jag gör så här att jag skriver upp mina sista dagar så har jag gjort bort den här listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar