måndag 23 maj 2011

Tre inlägg på raken nu

Hej jag skickar in tre inlägg på raken.
Först ska jag berätta om söndag.

Söndag 22/5
Vaknade kring typ 11 tiden haha gick upp och åt frukost sen gick jag ut och började fota lite.
Har fotat väldigt mycket under hela dagen så jag hade en massa bilder 86bilder på en helg!
Vi grillade till middag det var jätte gott också kom brorsan.
Efter maten så for vi till mormor också fikade vi sen kom jag på att vi kunde gå en promenad i Öjebyn för det är så himmla fint i öjebyn.
Sprang omkring bland kyrkstugorna och fotade tills mitt batteri tog slut.
Var också en sväng på kyrkogården och morfars grav.
Jag saknar dej morfar allt var så roligt då du levde <3
Sen gjorde jag väl inte så mycket mera under kvällen.

Det var min söndag i korthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar