torsdag 5 maj 2011

Torsdag

Hej
Idag är det torsdag oj vad tiden har gått fort.
Jag tyckte nyss att skolan började om efter påsklovet eller att vi nyss fick påsklov.
Imorron ska vi till luleå med skolan och jag ska träffa Anders som är min kille.
Jag är nervös som bara det men det kommer nog att gå bra får jag hoppas.
Sitter på skolan och har just skrivit ut mitt bidrag till våran vår bok som vi ska ge ut fast snart är ju våren slut det är en kort årstid.
Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra imorron i Luleå och att vi får det väldigt roligt.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.
Vet inte om vi slutar klockan två eller om vi slutar klockan fyra.
Då jag kommer hem ska jag väl inte göra så mycket ska väl fortsätta tömma rummet också ska jag duscha.
Jaja.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar