torsdag 19 maj 2011

19/5

Hej!
Idag har det varit en grå och tråkig dag men just nu lyser då solen!
Har inte gjort så mycket på skolan har mest jobbat klart med en massa papper för det är ju bara några veckor kvar på skolan,det känns neråt för vad ska jag då göra medans alla andra har roligt?
Jag känner mej så bortglömd och ensam knappt någon som vill snacka med mej på msn eller smsa eller ringa mej jag hatar det här.
Har också världens sämsta samvete för det känns som att det var jag som sabbade mellan mej och anders.
Fick sluta tidigare idag så jag tog en promenad hem för att jag tog mej inte hem på nått annat sätt.
Då jag kom hem så gick jag som och la mej direkt och har sovit tills nu.
Jag skulle kunna sova bort hela livet för vad kan man ens hitta på allt är ju så tråkigt.
Ne nu ska jag inte besvära er med min tankar.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar