söndag 29 maj 2011

29/5

Hej idag är det söndag.
Känns som att den här helgen har gått fort men till och med dagarna går fort nu för tiden det är bara sex dagar kvar tills jag får sommarlov.
Idag har jag inte gjort så mycket har mest ätit tårta och snart ska vi äta god mat för att det är mors dag.
Fick veta en ganska så rolig och lite läskig sak som vi kanse ska på om nu robert också hänger med men annars så blir det inte av.
Jag kanske ska lördagen innan midsommar och övningsköra eller köra bil i Boden/Aldersjön på en Offroad träff.
Det skulle vara roligt att visa en som inte vet så mycket om Offroad vad det är och hur roligt det är.
Och jag ska köra så det är bäst att hålla i sej!
Annars så stannar jag och Robert kvar inne i stan för han kommer och är med mej den helgen jippi det ska bli jätte roligt att träffa han.
Men snart ska jag gå och äta så jag slutar här.
Skickar in en dagens bild också.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar