onsdag 11 maj 2011

Onsdag 11/5

Hej
Idag har det inte hänt så mycket på skolan.
På morgonen fick vi göra val om vad vi vill göra vissa dagar typ musik,trafik,boende.
Jag valde trafik för jag tror att det skulle vara vettigt för mej att gå det, kommer ju ändå att ha musik med min klass, jag kände mej ändå så utanför och sånt så det är nog bra att byta och om det är samma lärare så är dom jätte snälla, bara det att jag måste gå med Andre ursch men det måste jag ju ändå så.
Sen har vi bara haft media hela dagen tills efter lunch då vi hade idrott.
På median gjorde vi typ inget vi bara satt där och rullade tummarna för att det finns inget att göra.
På idrotten gick jag ut och gick, jag gick in till stan och var med mamma och brorsan haha sen stack vi till Öjebyn men säg inget till lärarna.
På stan fick jag en tröja som är jätte söt nu har jag fått tre tröjor från Gina.
I öjebyn köpte vi smörgåsar och fika och fikade hos mormor det var roligt.
Och nu sitter jag här, ikväll ska jag fråga om jag får fara till Boden ska typ säga att jag ska vara med kompisar som bor där.
Men jag ska ju så klart vara med min älskling.
Men jag måste rusa.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar