måndag 9 maj 2011

Love in the air

Jag tänkte bara skriva ett inlägg till den jag älskar mest i hela världen som fått mej att stå upp igen.

Jag älskar dej jätte mycket.
Du är världens bästa kille du har fått mej att leva igen och det är jag glad för.
Fast än det ibland kanske inte känns som att vi älskar varandra så vet jag att du älskar mej och jag älskar dej mer än nått på hela världen.
Jag vet att jag är feg men jag ska visa dej min kärlek till dej på fredag då jag får träffa dej igen.
Du är så glad och gör mej så glad jag är verkligen stolt över att du finns vid min sida.
Du är verkligen min ögonsten och jag vill aldrig släppa dej vad som än händer.
Jag vill ge dej all kärlek som jag kan ge dej för du är värd den.
Fast än vi bara varit ihop i en vecka så älskar jag dej jätte mycket och jag vet att vi kommer att dela mycket tillsammans.
Du är en så snäll och söt kille man vill bara krama dej hela tiden.
Jag saknar dej verkligen fast än det bara var några dagar sen vi träffades för första gången så saknar jag dej och din värme.
Jag kommer aldrig att lämna dej och jag hoppas att du inte heller kommer att lämna mej.
Jag känner att det här kan bli bra bara jag får ut mina känslor för dej.
För du är verkligen en underbar kille jag fattar inte varför alla varit så dumma mot dej.
Det bästa med dej är att du har fått mej på fötter igen efter att jag ramlat ner i ett svart hål du hjälpte mej upp därifrån.
Jag kan inte fatta att du har varit kär i mej i två år det går inte att fatta för förr trodde jag att ingen kille kunde vara kär i mej men det kan dom visst,men du är nog den enda men jag är så glad att jag fick träffa dej och bli ihop med dej för du får mej att bli glad.
Jag älskar dej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar