måndag 30 maj 2011

30/6

Hej idag är det måndag.
Soft dag idag hade inga riktiga lektioner plus att vi fick lunch rast i två timmar!
Första lektionen så var det mentor där vi fick veta om veckan och nästa vecka.
Efter det så hade vi en väldigt lång och tråkig rast till 9.30 för att vi skulle och spela kubb med IP.
Det gick väl ganska så bra mitt lag vann en gång jalla fall!
Efter det så åt jag lite grönsaker och sen stack jag ner på stan och gick omkring och snackade med älsklingen.
Efter lunchen såg vi på nått tråkigt och efter det så fick vi sitta vid datan tills vi slutade.
Forskade lite om Norrbotten också satt jag inne lite på kamrat.
Så man kan kalla det för en soft dag med andra ord.
Och snart har vi lite lov och det firar jag med att ta blodprov på onsdag haha.
Snart eller sen ikväll kanske jag ska ut och övningsköra.
Om det nu inte blir åska eller nått annat oväder.
Har inte nått mera att säga så jag slutar här.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar