tisdag 31 maj 2011

31/5

Hej idag är det sista dagen på den här månaden och det är tisdag idag.
På skolan har vi inte gjort så mycket, första lektionen fixa jag bilderna jag fotade i helgen också andra la jag upp några bilder på min bilddagbok.
På Annikas lektion snackade vi en massa också gjorde vi ett litet muntligt sommarkryss, jag kunde nästan alla frågor.
På lunchen gick jag och Rebecka till Viking och åt sista gången som vi är där för ja alltid kanske.
Efter lunchen så hade vi idrott och då var jag i styrke och tränade med Ove.
Efter det så slutade vi.
Då jag kom hem så gjorde jag inte så mycket senare på kvällen så följde jag med mamma till sjukhuset fick sitta i ett väntrum med en massa kvinnor i en timme och glo på ettan.
Efter det så for jag,mamma och pappa på VIP kväll med PBK (Piteå Båt Klubb) var ganska så tråkigt och under tiden som vi är där då börjar åskan gå och då blir jag jätte rädd.
Och nu sitter jag här.
Men nu ska jag gå.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar