fredag 20 maj 2011

20/5

Hej
Idag har jag haft en riktig ute dag kan man säga.
På morgonen fram till lunch var vi ute och fotade på en massa olika ställen det var jätte roligt men det var typ bara jag som fotade massor.
Under lunchen gick jag och Rebecka till Sunes och åt för vi hade två timmars lunch.
Efter lunchen så hade vi bild och då gick vi ut och fikade och bara softade fast än det var mulet och blåsigt.
Efter det så slutade vi och jag gick in till stan där jag skulle träffa mamma för vi skulle gå på stan.
Vad jag köpte ser ni i förra inlägget.
Då jag kom hem så åt jag bara och sen for jag ut igen och då åkte jag grön mosterbil som var väldigt svår att ta sej in i också åkte vi lite offroad det var väldigt roligt.
Men nu ska jag hitta på annat.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar