måndag 30 maj 2011

12e bilden: En bild på din vardag.

Det blir en bild på skolan för det är min vardag.
Men snart så får vi sommarlov och då slipper jag skolan i tio veckor det är så soft!
Man kan inte säga att det är mycket folk på skolan just nu alla verkar ha tagit sommarlov redan.
Men vi är tapprar och kämpar oss igenom dagarna som är kvar tills det är sommarlov.
Jag kanska ska berätta om min skola om det nu finns nått att säga?
Ja jag går då på Strömbackaskolan i Piteå.
Och jag skäms inte för att säga detta men jag går på gymnasiesärskolan som är bara en liten del av den stora skolan, resten av skolan är vanlig skola där det finns en massa olika program tillexempel Fordons,Industri,Teknik,Estet,Dans och Media men det finns många mera linjer än vad jag räkna upp.
Ja det är väl lite om min skola och om min vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar