onsdag 25 maj 2011

25/5

Tjo idag är det då Onsdag.
Skolan idag har väl varit typ sådär kan man väl säga.
Det började med att vi trodde att Hasse inte skulle komma.
Sen slutade det med att vi for till Carola för att kolla på kaniner men jag och Rebecka stack hem till mej och kolla på mina supersöta katter istället.
Sen fick vi tidig lunch så jag och Rebecka stack till Viking och åt,var typ dom enda kunderna där ett tag.
Efter det så gick vi till skolsystern för Rebecka skulle kolla om hon hade Pollen och jag skulle kolla upp mitt knä och jag fick tid hos skolläkaren imorron.
Sen så tror vi att vi har Annika så vi springer dit men då visar det sej att vi har Hasse (min hjärna har gått på semester) så vi får fritt i några minuter.
Sen så har vi bild och jag ritar en fin teckning till min Rob som jag sen viker så den blir inte bra.
Sen så for vi då till Skellefteå Boda Borg och då visar det sej att jag och Rebecka hamnar i samma lag som Andre så han har surrat ihjäl oss i fyra timmar plus på bussen hem och dit.
Sen går han och tar på mej och petar i min mat!!!!!
Jag pallar inte med nå mera skulle gärna vilja krypa under täcket och gömma mej där tills det här är slut.
Nu har jag inget mera att skriva och snart ska jag ringa Robert för jag behöver snacka ut innan jag sprängs.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar