måndag 23 maj 2011

23/5

Tjo!
Idag är det måndag första dagen på veckan och jag känner mej ganska så glad ändå fast än en viss idiot har kommit tillbaka men ja.
På morgonen hade vi mentor ett tag och sen hade vi Kurt där vi fick skriva om ett band jag skrev om Nightwish ett bra band som jag fortfarande lyssnar på ibland.
Efter det så gick vi till Christinasalen och såg på en ganska så bra dansuppvisning kanske inte världens roligaste men jaja.
Sen gjorde vi inte så mycker mera på Annikas lektion fick vi göra ett lästest på tid som verkligen var stressande ursch.
Efter skolan så for jag och brorsan och handlade på Willys med det gröna stora monstert som jag kallar den för.
Sen så sitter jag just nu här och ser min snygging i cam.
Men nu ska jag gå.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar