torsdag 12 maj 2011

Torsdag 12/5

Tjo!
Idag är det torsdag.
Har haft en ganska tråkig och jobbig dag.
Dom tre första lektionerna innan lunch var väldigt dryga höll på att somna.
Första lektionen så pratade vi bara också började vi se en film om särskola och vad man kan göra efter att man gått ut gymnasiesärskolan.
Andra lektionen så såg vi klart filmen också pratade vi om filmen.
Tredje lektionen så fick vi läsa en kort text på engelska för Annika, det gick faktiskt bra fast än jag inte är världens bästa på engelska också gjorde jag klar mina islam frågor så nu slipper jag då det jalla fall.
På lunchen gjorde jag inte så mycket satt mest och tråkade för Rebecka var sjuk idag så det har varit väldigt tråkigt på rasterna.
Efter lunch så fick vi höra på när några lärare sjöng och spelade dom ska vara med i företagsrock på Western Farm på lördag,funderar på att åka dit om man bara tog sej.
Efter det hade vi en tio minuters rast och sen hade vi ännu en tråkig media lektion och efter det så fick vi ett långt hål för att Hasse skulle till läkaren.
På musiken så gick vi ner till stan och gjorde en uppgift och efter det så gick jag på stan tills pappa kom och hämtade mej.
Imorron är det fredag och då ska jag till Boden så jag kommer nog inte att skriva nått på hela helgen för jag kommer nog inte att ha någon dator att skriva på fast än han har datorer men dom får jag nog inte låna.
Det var min dag också får jag hoppas att ni får en bra helg.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar