måndag 2 maj 2011

Hej

Hej
Idag var det första dagen på skolan efter det hemska lovet.
Känner dock inte att mitt liv har fått en ny fart utan jag känner att mitt liv är piss.
Hade självmordstankar igår kvälls innan jag skulle sova och då bestämde jag mej för att ta det med annika, och jag visste nästan att det skulle frågas vad alla hade gjort under sitt påsklov,och vad ska jag svara?
Så jag sa bara att jag inte hade haft ett bra lov vilket var väl chokande för vissa jalla fall för Annika som tog ut mej efter första rasten och fråga hur jag mådde.
Och det var då jag sa allt och senare under dagen hade jag fått en tid hos våran skol kurator som jag ska till på onsdag.
Jag vet inte om jag har fångat min riktiga kärlek eller vad men jalla fall så är jag och joakim tillsammans känns overkligt men så är det, fast jag tror nog det bara är för att jag hotade med att ta livet av mej igår kväll eller så var det väl för nått annat vad vet jag.
Har dock knappt hört av han och det blir man ju inte så lycklig över, jag önskar att jag kunde få ett långt samtal med han.
Men ingen kan mäta sej med markus men jaja.
Idag har jag också spelat ett instrument som jag aldrig skulle våga spela eller ens prova men jag gjorde det idag, jag spelade bas!
Gick faktiskt ganska så bra ändå tyckte då jag men jag vet inte vad Kurt tyckte men ändå.
Också har vi beställt våran mat till på fredag,jag tog ett maxmål utan dressing eller lök!
Kommer nog ändå bli ganska så roligt att få fara till Luleå hoppas jag då.
Också har jag ju fått mitt sommarjobb!
Jag ska jobba med nått balkongprojekt typ nått arrangemang.
Men nu ska jag sluta skriva för det vart ett långt inlägg idag.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar