söndag 8 maj 2011

Helgen

Hej!
Denna helg har verkligen gått fort måste jag säga.
I fredags var jag ju i Luleå med alla 1or och 2or, också träffade jag ju Anders <3
Då jag kom hem så for vi och handlade lite och sen städade jag ut mitt rum.
I lördags så var det en lång dag.
Var på IKEA Haparanda och fyndade en massa saker som tvättkorg,skrivbord,bokhylla,lampor,hyllor,byrå och ljus.
Då vi for dit så for vi förbi Båtskärsnäs för att pappa skulle kolla på nått i nån båt butik.
Då vi for hem efter IKEA så for vi först och åt på Frasses och sen for vi på Candy World.
På hem vägen så stannade vi hos min kusiner fast min kusiner var inte hemma det var bara Lisa och Jari hemma kusinerna var i Boden.
Fick ett jätte snyggt tennarmband som jag är jätte nöjd över.
Idag söndag så städade jag rummet och tömde det nästan helt det var bara sängen och sängbordet kvar i rummet och sen så monterade vi upp alla möbler vi köpte på IKEA så just nu sitter jag vid mitt nya skrivbord och skriver men jag ska snart ta en paus från datan och ringa min älskling om han har tid.
Jaja det var min dag jag återkommer senare kanske med Dagens.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar