fredag 6 maj 2011

6/5

Hej
Idag är det fredag och mycket har hänt för mej i bara några timmar kan man väl säga.
Jag har ju varit i Luleå med skolan också var ju Anders där med sin klass.
Gick först förbi han typ men sen så träffade vi han på Smedjan var typ skit nervös som fan.
Då vi kom ut började dom leka boll med mej det var inte roligt först knuffade rebecka mej och sen han, det hela slutade med att jag ramlade och har ont i benet.
Vågade väl inte göra så mycket kan man väl säga men jaja det blir bättre nästa gång,han var verkligen söt fast än han tog min mobil men jaja skit samma fick ju då tillbaka den så.
Efter att vi gått en bra stund vågade jag ta hans hand fast än jag var skit nervös fast jag vågade inte krama han.
Men jag hade trevligt ändå fast än jag vet inte vad som flög i Rebecka.
Sen så har jag haft lite mera otur jag missade teatern för jag var i tid på max då vi skulle gå men då var det ingen där så jag gick in på Shopping.
Då jag kom tillbaka var det fortfarande ingen där så jag gick ner dit, jag trodde den började 12.10 men den började 12.00 och då jag kom fram var den redan 12.07!
Så jag fick sitta där på en stol och göra inget men dom var ändå väldigt snälla.
Efter ett tag så kom Anders dit för han skulle också se på någon teater men han stog i kö så jag kunde inte gå fram till han men hade han inte stått i kö hade jag verkligen gått fram till han.
Jag är kär!
Nästa helg ska jag fara till Boden för att vara med han, för jag vill ha mera tid själv med han och typ inte behöva stressa.
Det kommer nog bli roligt att få fara dit.
Denna dag vill jag glömma egentligen men egentligen inte för ja det vart inte som jag tänkt mej.
Och nu är han jäte konstig mot mej åh.
Jaja.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar