tisdag 24 maj 2011

24/5

Tjo!
Idag är det tisdag har inte gjort sådär jätte mycket på skolan, har typ haft
Media: Överförde fredagens bilder också kollade vi igenom dom, ladda också upp på min bilddagbok dom som vart bra.
Annika: Gjorde en massa frågor också förstörde vi ett vhs band hahaha.
Idrott: Såg på när dom andra kastade spjut och diskus också när dom spelade basket.
Sen efter idrotten så slutade vi som alltid, en ganska soft dag med andra ord.
Då jag slutade gick jag till Sjukhuset för jag skulle på en liten träff med en barnmorska nej jag är inte gravid.
Vi beslutade att jag skulle börja med P-Stav så jag ska få en tid till Ungdoms så ska dom fixa det åt mej.
Efter det så for vi och handla och nu sitter jag här funderar på att kanske dra ut och fota lite men först lite mat kanske och sen gå ut om det inte blir att snacka med killen i tele vi får se vad jag hittar på ikväll.
Men det var jalla fall min dag.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar