torsdag 26 maj 2011

26/5

Hej idag är det Torsdag.
Snart är den här veckan slut och den jobbigaste dagen på hela veckan förutom onsdags då är över.
Det var sista musik tillvalet för mej nästa år börjar man på trafik.
Idag var det två st från Christina och hälsade på men ja jag vill inte säga här i min blogg vad jag tyckte om dom så....
På lunchen stack jag och Rebecka till Sunes och käka vi fick skjuts av brorsan för han var ändå inne i stan så.
Sen hade vi en väldigt lång och tråkig media lektion det vi gjorde var att sitta på Kamrat och Facebook.
Också har jag varit hos skolläkaren med mitt knä och då fick jag en kur som är att jag ska äta Iprem morgon och kväll i en vecka också får jag inte röra på mej så mycket för jag har typ stukat det och om jag har tur så går det om innan Midsommar!
Tur för mej då att jag inte har park och anläggning som sommarjobb haha.
Men nu har jag väl inte så mycket mera att säga.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar