tisdag 10 maj 2011

Happy :D

Jag är bara så glad idag :D
Mitt ljud på datorn har börjat funka igen och just nu sitter jag och lyssnar på en Nightwish låt och tänker på då jag var på en konsert i Umeå med Nightwish det var en häftig upplevelse.
Idag ska jag ta mod till mej och berätta för mamma att jag har kille oj oj jag är nervös.
Hade ett litet "bråk" med Anders idag men det slutade bra ändå för vi vart tillsammans sen.
I helgen kanske det blir att sticka till Boden gud vad jag längtar.

Idag har det inte hänt så mycket på skolan har mest gjort det gammla vanliga.
På lunchen var jag och Rebecka ute och åt på Viking det var gott.
Efter skolan har jag inte gjort så mycket, just nu sitter jag och diggar musik det är typ det enda jag gör.
Jaja jag slänger upp nån film eller bild på då jag var och såg Nightwish Live.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar