tisdag 17 maj 2011

17/5

Hej idag är det tisdag.
Känns som att den här veckan går sakta.
Har inte gjort så mycket på skolan mest det gammla vanliga haha.
Finns väl kanske inte så mycket att skriva om och min helg vill jag bara glömma för den var rolig men också skit.
Jag kan skriva en kort berättelse om helgen.

Fredag:
Kom dit kring 16 tiden.
Fick stå och vänta på Anders ett tag innan han kom för han var med några andra killar också.
Sen när vi hade mött varandra så vandra vi upp till Frasses där vi satt och hängde ett tag innan jag och Anders skulle hem till han.
Då hans kompisar hade gått så vågade jag ge han en kram haha.
Han bor jätte fint i en stor villa med världens trevligaste föräldrar.
Sen på kvällen hade vi lite mys pys hehe.

Lördag:
Vaknade typ tidigt och kände att det är nått som inte är rätt för han var svin sur.
Var också ute och gick med han och hans kompis Johan en ganska så bra runda.
Också var följde jag och Anders med till Colorama för hans morsa skulle göra nått där.
Sen på kvällen så gjorde vi slut så då kom Fredrik och hämta mej.
Så jag var hos han under kvällen och lite av söndagen.

Söndag:
Ville bara ligga på soffan och sova så Fredrik vart sur.
Bestämmde mej för att ta en tidigare buss hem.

Så har min helg varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar