lördag 28 maj 2011

28/6

Hej idag är det lördag.
Vad ska man säga om min gråa trista dag?
Vaknade alldeles försent vaknade kring 13 tiden med huvudvärk och då hade jag drömt om att jag hade huvudvärk.
Gick upp och åt och klädde på mej.
Sen gick jag och mamma en alldeles för lång promenad så mitt knä dog då vi skulle gå hemma.
Jag är också väldigt duktig för jag har inte ätit nått idag förutom frukost då.
Sen då vi kom tillbaka hem så satte jag mej och såg på film Skriet från vildmarken verkligen en jätte bra film.
Har man börjat se den kan man inte sluta se den, det är tre avsnitt på varje skiva och det är tre skivor.
Jag har sett ettan och tvåa men jag har inte sett trean för jag kände att jag inte kunde sitta hela kvällen och glo på film.
Jag har också tänkt mycket på robert som är i Härnösand och spelar match ska snart ringa han för att bara snacka vet inte om han svara men jag ska försöka jalla fall.
Sen ska jag inte göra så mycket mera men jag slutar här.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar