måndag 16 maj 2011

Mörkt inlägg

Du kom som en ängel men du försvann lika fort.
Jag älskade dej du fanns i mitt hjärta men du tog det som en lek.
Du krossa mitt hjärta mitt framför mej hur kunde du jag älskade dej så.
Jag trodde vi skulle älska och älska varandra länge jag trodde du var seriös.
Men du krossat mitt hjärta försvann med min livs låga lämnade kvar svart och sorg.
Jag sitter med min kniv i handen och funderar ska jag skära mej eller inte.
Jag skär mej jag skär några små sår i benet jag gråter.
Kärleken den är inget man kan lita på.
Jag mår piss.
Jag hatar mitt liv.
Jag ligger vaken på nätterna och tänker på dej jag hoppas du har det bra för i mitt hjärta kommer du alltid att vara.
Mitt hjärta gråter och jag gråter, jag gråter för att kärleken bara sårar mej.
För varje ny kille blir mitt sår större och större jag pallar snart inget mer.
Jag tar snart livet av mej.
Jag sitter här med självmordstankar jag tänker på att vem skulle sakna mej om jag dog ingen antar jag.
Mitt liv är ändå bara ett helvete och ett svart hål.
Jag hatar det här!
Jag hatar det!

Allt kanske inte är sant,ta livet av mej det skulle jag inte kunna göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar