fredag 27 maj 2011

27/6

Tjo äntligen fredag!
Har inte gjort så mycket idag på skolan första timmen så fick vi göra en utvärdering på vad vi ville göra nästa år.
Rasten var jobbig för Andre sprang omkring som ett pysk.
På andra lektionen försökte jag jobba klart med mitt Nightwish projekt men det gick inge vidare.
Då vi slutade fick jag låna en systemkamera av Hasse så i helgen blir det mycket att fota men ni får inte se bilderna förens på tisdag.
På lunchen så fick Rebecka med mej att gå ut och äta igen så det gjorde vi.
På bilden så fick vi göra fritt också fick vi en glass som jag sparade och åt lite av medans jag väntade på mamma och farmor.
Sen så har jag försökt göra ett manus eller en berättelse till en lång animerad film som vi ska göra nästa år i trean.
Också har jag fotat.
Och just nu sitter jag vid datan och gör inget.
Men nu ska jag sluta detta inlägg.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar