fredag 13 april 2012

Dag fyra

D

Idag har det inte varit så jätte bra väder men trotsa de och drog på stan.
Efter några timmar på stan hade jag fått ihop fem st presenter och lite till mej, det vart ett halsband,två armband,örhängen,hårsmycke,väska,tre tröjor,två ljuslyktor.
Sen hittade jag ett ställe där dom sålde ben&jerrys så jag köpte en jätte god milkshake.
Fick gå två gånger in till centrum för i två butiker hade dom glömt att ta bort larm grejen.
Kände mej lite som en snattare men de var jag ju inte för jag hade ju betalt och hade kvitto på varorna.
Just nu så sitter vi och ser på tv eller jallafall jag och Daniel,Moa verkar ha somnat.
Känner mej också lite trött men de blir nog snart att sova för min del.
Har inte heller så mycket att säga så jag vill önska er en bra forsatt fredags kväll. Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar